Akce PANDORA - nová kolekce Shine

14.03.2018

Akce Shine

Pandora o své zákaznice ráda pečuje, proto si k představení nové jarní kolekce 2018 - s názvem Shine, pozvala pár vyvolených, které měli to štěstí a dostali pozvánku na akci, která se konala dne 14.3.2018 ve znovu otevřeném obchůdku na Příkopech (kousek od Václavského náměstí či Náměstí Republiky).
Měla jsem to štěstí a byla jsem vybrána mezi 35 uchazeček/uchazečů, abych se na novou kolekci přišla podívat a popřípadě zakoupit nějaký pěkný šperk, či si vybrat z nové kolekce Shine.

Akce se konala v dopoledních hodinách, tak mnoho lidí nedorazilo. To nám však náladu vůbec nezkazilo, protože akce proběhla ve velmi dobré, komorní atmosféře.
Při otevření obchůdku, na který všichni netrpělivě čekali, nás přivítali hostesky s novým katalogem Shine, jídlo v podobě zákusků, sekt a fotografové nesměli chybět. Též si každá z nás mohla na památku pořídit selfie fotku přímo od obrovského zrdcadla, za které by se ani zlá královna z pohádky Sněhurka nemusela stydět.
Měla jsem i tu čest seznámit se slečnou Týnkou, která je správkyní jedné z největších facebookových stránek Pandory v ČR. A s kterou jsem si moc krásně popovídala o světě šperků Pandora. 
Odkaz na facebookovou stránku Pandory - ZDE!

Nová akce též přinesla i překvapení v podobě nádherného zlatého psaníčka Pandora, které bylo možno získat zdarma při nákupu nad šestset korun ze šperků Shine a to zcela zdarma.


Kolekce Shine

Budu-li upřímná kolekce Shine mě moc neokouzlila. Těžko říct jestli je to proto, že nenosím zlato, nebo je kolekce moc "medová". Včelky, plasty v kombinaci se zlatem je pro mě příliš zralá, a tak bych tuto kolekci doporučila krásným zralým ženám, které si na zlaté šperky potrpí. Kolekce není ani z těch nejlevnějších, ceny v katalogu Shine se pohybují v rozmezí tisícstodvacetpět korun až do ceny kolem čtyř a půl tisíce. 

Na své si tedy příjdou "zlaté" ženy, které se nebojí kombinovat stříbro/zlato nebo jejich ruce, dekolt a uši zdobí výhradně zlatá barva. 

Odkaz na webový katalog Pandora - Shine ZDE

Nejbližší prodejny v Praze jsou na Andělu v OC Nový Smíchov, v ulici Na Příkopech - cesta mezi Václavským náměstí a Náměstí Republiky nebo Na Zličíně v obchodním centru.


Co se chystá?

Z akce jsem si nepřinesla žádný šperk, zato se však můžeme těšit - já se moc těším - na novou jarní kolekci, která začíná od 15.3.2018 - jak už jsem si stačila všimnout - kolekce bude ve stylu barev a duhy! Pro všechny milovníky jednorožců, nová kolekce již od zítřka - 15.3.2018! - Odkaz na Jarní katalog ZDE


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky