FurWizard aneb jak se zbavit chlupů

12.03.2018

Určitě jako milovníci a milovnice chlupatých potvor máte též ten stejný problém jako my. CHLUPY! Jsou všude, vlezou vám všude a na všem zejména na všem černém rády ulpívají.
Můžete použít válečky - nejlepší válečky jsou z IKEA.
Stojí tam 15,- a sada několika válečků cca 40,-
Já bych doporučila válečky pouze na oděvy, odstraníte jimi spolehlivě všechno. Ale co nábytek? Křeslo, sedačka nebo postel? 

Vyzkoušeli jsme teleshopingový zázračný FurWizard, který má odstranit všechny nechtěné chlupy z velkých ploch, u nás to je převážně postel jelikož máme opravdu velký problém s dlouhými a hlavně bílými chlupy našich obláčků. 
Objevila jsem FurWizard nedávno v onlinovým obchodě, kde mě přesvědčila reklama, kterou najdete ZDE


Neváhala jsem a FurWizard jsem zakoupila v onlinovým obchodě, cca za 300,- bez dopravy.
Ihned co balíček s tímto zázrakem došel, musela jsem ho vyzkoušet, abych se přesvědčila, jestli opravdu funguje, tak jak výrobci slibují a zdali jsem nevyhodila peníze oknem. Nakonec jsem s výsledkem byla mile překvapena, všechny chlupy i chuchvalce krásně a jednoduše "setřel" ze všech povrchů postele, včetně povlečení. Jediné na co si dát pozor, aby ste kartáčem přejížděli ve správném směru, šipky jsou pro ulehčení nakreslené na výrobku.
Je plastový, lehký - snadno se drží. 
Další výhoda je samočistí základna, kde po čištění následně vyjmete všechny chlupy a nečistoty z "dávkovače" a jednoduše vyhodíte.

FurWizard obsahuje jeden větší čistič, o kterém jsem vám u řekla a též jeden "kapesní", ten po zkoušce na oděv, mě příliš nepřesvědčil svou účinností, ale na menší rovné plochy funguje dobře.


Shrnutí

Pro každého majitele čtyřnohého miláčka se FurWizard v domácnosti neztratí. Je praktický, snadno čistí povrchy a nečistoty lehce vyhodíte. Cena odpovídá kalitě. Doporučuji


Kde koupit?

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky