Indulona - pomoc nejen na ruce

16.03.2018

Indulonu známe každý, jako dobré mazadlo na ruce, ale napadlo vás někdy ji použít na obličej?

Určitě to každý z nás známe, rýma, chřipka, smrkáte, kýcháte a neustále vám teče z nosu. Co jiného nám zbývá, než si nudle utřít do kapesníků a to stále do kola. Někdy kapesníky dojdou v nesprávný čas, nebo zrovna nemáme po ruce ani extra soft jemné kapesníčky, a tak používáte všechno co máte kolem - toaletní papír, utěrky na ruce, hrubé laciné kapesníčky a někdo v zoufalosti použije i běžný kancelářský papír nebo listy rostlin - pokud zrovna kempujeme v přírodě.
Tímto počínáním však zatěžujeme kůži kolem nosu, kolem rtů i samotné rty. Kůže zarudne, je suchá, rty praskají a nejhorší na tom všem je, že to neuvěřitelně pálí a bolí.
Já jsem se mohla přesvědčit na vlasntí kůži a to do slova a do písmene, jak moc nepříjemné je, když chytíte chřipku přecházíte jí skoro dva týdny, lezete s ní místo do postele, do práce, neustále chrchláte, ale hlavně smrkáte jako o život, až vás polovina obličeje pálí a rudne od věčného huhlání do kapesníků. A vy se neúspěšně snažíte mazat vším co doma máte, ale beze změny.


Takhle jsem jednou v chřipkovém stavu přišla do práce, byla jsem už zoufalá a v obležení kapesníků naříkala, že si budu muset plácnout na suchou kůži zase krém, který při minimálním kontaktu působí stejně jako sůl do právě rozříznuté rány.
Tenkrát se ke mě otočila kolegyně Míša z vedlejší recepce a říká - zkus indulonu.
Nevěřícně jsem se na ní podívala, a říkám jí, že indulona je na ruce ne na obličej. Míša si však trvala na svém, a přesvědčovala mě, že sama ji používá, když má stejný problém a že vůbec nepálí.

Já jakožto žena činu, nebo žena, která propadala v tu chvíli zoufalství, jsem ihned letěla do drogerie. Nutně potřebuji jakoukoliv indulonu.
Ve velkém výběru krémů, kdy jsem byla připravená skutečně sáhnout po induloně na ruce, jsem objevila Indulonu na tělo originál - do té doby jsem indulonu na tělo nikdy neviděla.
Zaradovala jsem se, a už jsem si ji nesla v nákupní tašce.

Hned, co to bylo možné, letěla jsem do koupelny a s napětím jsem si začala roztírat Indulonový krém na suchá místa mého nebohého obličeje. A světe div se, on skutečně nepálí.
Po dobu celé nemoci jsem už na obličej neplácla nic jiného. Navíc pleť začala krásně hydratovat a mastit, netrvalo dlouho a suchá bolavá a zarudlá kůže byla pryč. Navíc mastná konzistence je naprosto perfektní na suchou kůži. Má též velmi příjemnou vůni indulony. Sice nevyléčila chřipku, ale na to už jsou jiné přípravky :)

Indulona je perfektní a velmi nápomocný krém, vhodný jak na ruce, tak na vysušenou pleť, též i v době rýmy nebo chřipky nanášejte na rty. Také bych ji doporučila na suchá chodidla. 


Tip: Pokud doma máte klasickou Indulonu na ruce, doporučuji mazat obličej pouze originální, neparfémovanou a bezvonnou Indulonou.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky