Jurassic World - Evolution (PC)

18.09.2018

Pokud jste milovník dinosaurů, tak jako já, rozhodně vám nemůže uniknout tahle bezvadná hra, která vyšla teprve nedávno na pulty všech herních řetězců, včetně těch internetových. 

Já svojí hru dostala k narozeninám od mých nejlepších kamarádů, když se zrovna váleli na pláži v Řecku a nejspíše je omrzelo teplé počasí, svěží mořský vzduch a vlny šplouchající o břehy. Já mezitím bezduše hrála "koníčky" (počítačová klikačka), sem tam mrkla na nové emaily, a když už jsem nevěděla, co dělat, mi pípnul messenger. Celá šťastná, že se mi ozývá můj kamarád, který přežil let tam, mi najednou posílá Steam klíč s textem: "To máš od nás k narozeninám." V první chvíli mě nenapadlo, co by to mohlo být, jedině jsem myslela na nový díl Assassin Creed, které vyjde letos v říjnu. Ale jinak jsem nic neočekávala. K textu jsem dopsala: "Vy jste blázni" a pak jsem obdržela odpověď "Tak šup"
Tak jsem na to šupla, a už zadávala klíč do Steamu, potvrdila a najednou.. Najednou Jurský Svět! A aby se to nepletlo, dostala jsem hned další klíč s rozšířením mých dinosaurů.
V tu ránu už jsem brečela štěstím, jako želva.
Ve velmi náročném týdnu (zrovna jsem změnila práci), který jsem zrovna prožívala, to bylo nádherné překvapení k narozeninám. Už jsem posmrkala tři kapesníky, když přišel přítel domů a zděšen, co se stalo jsem mu ubrečeně huhňala, že jsem dostala k narozeninám dinosaury.
Všichni šťastní, už jsem instalovala a žhavila grafickou kartu na hru. Při spuštění na mě hulákala tématická skladba Johna Wiliamse, a při stisknutí tlačítka start, už jsem se nemohla dočkat prvního dinosaura.  


Hra je krásně provedená po grafické stránce, kde jsou detaily dinosaurů, ostrova a živelných katastrof velmi pěkně zpracovaná a dobře zakomponovaná. Hratelně jsem si musela zvyknout, protože v jiných tycoonech, jsem mohla pohybovat po mapě stisknutím pravého tlačítka, tady musím jet pouze tahy myší (můj přítel podotkl, že je by se to dalo změnit v nastavení :D). Také mi dělalo obtíže radící tipy ve hře, musela jsem se častokrát podívat do manuálů, ale ty jsou velmi přehledné. Například u CPU helikoptéry musíme kliknout přímo na domeček CPU centra a ne vedle na něj, protože se nám nenabídne možnost převozu dinosaurů, to byl pro mě velký oříšek.  

Rozhodně doporučuji podpořit vývojáře a zakoupit si tuto úžasnou hru, zabaví vás na spoustu hodin a příjemně Vám dokáže  


Musím říct, že je hra bohužel jen v anglickém jazyce (nebo v ruském, německém, polském atd.), samozřejmě pro ty, kteří disponujete hbitým jazykem druhé řeči - klobouk dolů, pro ty, kteří frontu stáli hned vedle ve frontě na kreativitu, tak nemusíte zoufat!!!
Mě jenž mi můj učitel na vyšší škole, řekl, že moje anglina spí někde na základce, tak i přes to, hře krásně rozumím. Sem tam nějaké slovo no jo, však není problém se v takovém případě obrátit na strýčka Googla nebo strýčka Selský rozum :)


Příběhově putujeme po mapě šesti ostrovů, které obsahují i ty původní z filmů. Každý z nich má jiné úrovňové stupně. Zatím jsem se dostala k třetímu ostrovu, který opravdu zkouší hráčskou trpělivost. Začínáte na zbankrotovaném ostrově, a každý finanční růst jde opravdu pomalým tempem nahoru, čili máte čtyři dinosaury, a na nich vyděláváte. Potom postavíte pár obchůdků, kterým dáte nesmyslně obrovské ceny za merch a doufáte, že to nepřestřelíte natolik, aby to návštěvníky neodradilo. A pak čekáte a čekáte a doufáte, že vás nepostihne žádná katastrofa, ale nyní si já můžu být jistá, že mi žádný masožravec nezakousne nebohého člověka, jelikož mám pouze býložravce.

Dalším rizikem jsou dinosauři a jak je kombinovat. Osvědčila se mi taktika ohledně býložravých potvor, které dávám do velkého výběhu k sobě. Po většině to chce vždy pár. Protože jeden druh sám mezi ostatníma dělá velkou rotiku. Každý dino má i svoje kritérium populace a velikosti výběhu. Jeden je rád v hojném počtu další má rád omezený počet svých druhů kolem sebe. Ze začátku je to tedy velmi obtížné.

Co se týče masožravců, tak těm se snažím co nejvíce vyhnout. Potřebují velké výběhy, většinou hojný počet svých druhů u sebe. Nemají rádi bouřky, při nich jsou zcela vždy neklidní a jsou schopni vám zničit i plot s elektrickým napětím.
Asi nejhorší bestie s kterými jsem se zatím potkala jsou raptoři. Musí jich být více než tři, pokud máte pouze na jednoho finance, a vpustíte ho samotného do výběhu téměř okamžitě vám začne všechno demolovat, a nedej bože když se dostane ven, to máte potom tak deset ztrát na životě, než se vám ho podaří odchytnout.

Další plus této hry jsou vykopávky a úkoly, z kterých dostáváte příjem navíc. Trochu vám pomůže i focení dinosaurů, za které ale nedostanete tolik, aby mě to až tolik bavilo, nejvíce u mě jednou vykopávky, za prvé nacházíte nové DNA dinosaurů a vytváříte stabilnější genom - protože čím větší genom je, tím větší pravděpodobnost, že se dinosaura podaří vytvořit, že se dino dožije více let a bude zdravější a méně náchylný k nemocem, tak za druhé můžete prodávat fosilie, vzácné kameny a nebo nakonec i zbytky DNA, a to s vaším rozpočtem již jistě něco udělá.


Rozhodně doporučuji podpořit vývojáře a zakoupit si tuto hru, zabaví vás na spoustu hodin a je stále, co objevovat a žrát !

Gameplay - ZDE
Můžete koupit na - Steam

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky