Lékárenské, Sheldonovské

26.09.2018

25.9. 2018, 18:30, lékárna Anděl

Na popud mojí kosmetičky od které jsem sotva před chvilinkou odešla, jsem zamířila do lékárny. Začalo být pro mě velmi neklidné období plné chrchlajících lidí, smrkajících a pšíkajících - všichni nemocní, jakoby s příchodem velmi studeného podzimu vylezli ze svých postelí do ulic vířit a to do slova šířit své jedinečné bacily. 
Když stojíte ve frontě v obchodu, když jedete metrem, když jdete na ulici, když si jdete pro kafe, když jíte a prostě vás zavedou okolnosti do rušných ulici, všude je jich plno. 
Plouží se jako živí mrtvý s nudlí u nosu, kapesníkem v ruce a olynthem ve druhé.
Tyto dny jsou pro mě velmi náročné. 

Utíkám do lékárny s myšlenkou na můj rozhovor o bacilech a o možném placebu či léku na ně. Stojím ve frontě a čtu si (další chrchlající v doslechu).

Útržky rozhovoru slečny a lékárnice - slečna je nejspíše v tom.
"To už je 14 dní po." Říká lékárnice, která počítá něco v kalendáři (nejspíše, jak dlouho to slečna nedostala) 
"A nepomůže mi ještě něco?" Slečna nevypadá příliš sklíčeně, přesto si myslím, že je docela mladá na takový závazek. 
"Můžu vám nabídnou těhotenský test." 
Slečna si nakonec koupila ibalgin a hurá byla jsem na řadě.

"Dobrý večer, máte nějaké cucací antibakteriální pastilky?" Ptám se lékárnice, která chvíli netušila, co po ní požaduji.
"Myslím, něco jako, cucací tabletku, která by mě ochránila před těma nemocnými kolem - jsou totiž úplně všude." Zmatená lékárnice ještě zmateněji naklonila hlavu.
"Takové, které bych si mohla v klidu cucat, když pojedu metrem a bude na mě někdo prskat své nemocné sliny." Snažíc se zoufale popsat situaci, lékárnice stále nechápala.
Protočila jsem oči a říkám, abych vše uvedla na pravou míru: "Víte, jsem skoro jako Sheldon Cooper v sukni..." Při mých slovech lékárnice vyprskla smíchy, a s velmi chápajícím výrazem mi prodala Šalvěj - cucací bonbonky, která by měla mít lehké antibakteriální účinky - moje spása!
Poděkovala jsem jí za ochotu a při slovech, že si hned jeden musím dát na cestu, se stále usmívala. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky