PANDORA - kvalita, krása a originalita

13.03.2018

Není stříbro jako stříbro

Šperky Pandora jsem donedávna vůbec neznala. Do té doby jsem pouze a jedině kupovala "obyčejné" stříbro v mém oblíbeném obchůdku na Andělu, kde jsem byla spokojená a nic mi nechybělo. Říkala jsem si stříbro jako stříbro - na co předražené kousky ze "značkových" obchodů? Avšak i když jsem měla hodně převážně naušnic, nebo řetízků s přívěšky, zpětně jsem si uvědomila, že stříbro, které jsem kupovala bylo velmi nekvalitní.
Řetízky se mi věčně zpřetrhávaly -  vůbec by se mi nelíbilo například ztratit pravou černou perlu s oficiálním certifikátem. I z naušnic mi vypadávali kamínky a perly, nebo mi stříbro komplet zežloutlo - ano zežloutlo! Nedávno mi stříbrná naušnice dokonce povolila v kroužku, kde mi drží křišťálová kapička, rozhodně bych si nepředstavovala jí takhle ztratit. A to jen proto, že šperky jsou velmi nekvalitně zpracované a bohužel proto jsou tak levné.


Moje první PANDORA aneb jak jsem k ní přišla

K Pandoře jsem přišla jak se u nás lidově říká: "Jako slepá k houslím".

Byla jsem veliký skeptik předražených a značkových obchodů díky mojí velmi špatné zkušenosti se společností Swarovski. Po koupi (tenkrát to byl dárek od kamarádky) hroooozně drahého přívěšku s řetízkem (vzpomínám si že to bylo miniaturní bledě modré srdíčko na tenounkém řetízečku), které nebylo stříbrné a člověk s ním prakticky nic nemůže dělat - jak jsem se dozvěděla od slečny prodavačky, jsem chtěla tuto hrůzu vrátit ve stejný den (asi o 2h později), kdy bylo zakoupeno, bohužel u této společnosti to byl a věřím že je dodnes mooooc velký problém a zboží šlo jen vyměnit za jiné hrozné, nestříbrné a se spoustou šutrů, které stejně časem vypadají. Nějak jsem to nakonec zvládla a koupila si docela pěkný mohutný nákrčník s fialovými kameny, který jsem na sobě stejně nikdy neměla. Takže leží někde v hlubině mých krabic s neužitečnými věcmi. Po této zkušenosti  jsem se vyhýbala jakémukoliv značkovému obchodu. Takže si dokážete představit, že bych nikdy jen tak do obchodu Pandory nezamířila, k tomu mě až teprve dovedl můj přítel. 
Samozřejmě, že ten se nechal inspirovat od jeho maminky, která s oblibou Pandoru nosí .
Její zápěstí zdobí krásný stříbrný náramek plný třpytivých a originálních přívěsků. Já si vždycky říkala, jestli nutné mít na ruce třeba dvacet tisíc, aby mi to jednoho krásného dne někdo ukradl, nebo aby jsem to někde celé ztratila - to se však může stát s čímkoliv, takže postupem času mě tato myšlenka tolik nepřepadala. Náramkem však moje kariéra u Pandory nezačala. Pojďme tedy na začátek, kdy jsem dostala nádherný třpytivý prsten od přítele k našemu prvnímu výročí v roce 2017.

Prsten

Krásný stříábrný prsten s drobnými kamínky z kubické zirkonie dostal název Abstratktní elegance a elegance to tedy opravdu je!

Co se týká použitelnosti v běžném životě, tak prsten nikdy nesundavám, myji s ním nádobí, chodím s ním do sprchy, též mu nevadila ani chlórovaná voda v bazénu - jsem i velmi praktický člověk, co hodně používá ruce, a jak jsem se zprvu bála, že mi všechny kamínky vypadají, tak musím říct, že krásně drží tam kde mají.

Jediné na co si dát pozor při nošení Pandory a co je jejím úhlavním nepřítelem - je přírodní voda s minerály - termální lázně a jinak přírodní prameny, vody atd., kde mi prsten kompletně zčernal a nepatrné šedé šmouhy se na něm drží i čtyři měsíce po koupání v takovýchto pramenech.
Takže pokud budete navštěvovat se svými skvosty nějaký přírodní pramen - VŽDY SUNDAVEJTE!

Samozřejmě v každém obchůdku Pandora si lze nechat šperky vyčistit speciálním procesem. Tuto možnost jsem ještě nevyzkoušela, protože se nerada vzdávám něčeho k čemu mám velmi pevný a silný citový vztah.

Zde je odkaz na hlavní stránku Pandory a odkaz na prstýnek Abstraktní elegance


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky