Problém zvaný: Pitný režim aneb Recenze: J. Joseph

29.09.2018

Když jsem nastoupila do nové práce, všechno bylo tak rychlé a stresující. Můj mozek pracoval na milion procent, zatím co jsem se v novém pracovním tempu zařazovala do běžného rutinního života a zžívala se ní, zapomínala jsem na sebe.
Pokud změníte zaměstnání, jste ve stresu, nebo jednoduše máte hlavu plnou jiných důležitých věcí - často zapomenete sami na sebe.

Někdo ve stresu přestává jíst, někdo pít, někdo obojí. 
Stravovací režim se u mě v práci neprojevuje úplně nejlépe, ale co bylo horšího, tak to je přísun vody. Když vám někdo sebere zajetý režim, těžko se potom vracíte do zajetých kolejí, hlavně protože jste na něco byly zvyklí - V mojí bývalý práci jsem seděla s kolegyňkou a také mojí nejlepší kamarádkou v jednom, na recepci. Od firmy jsme měli nárok na to, vypít kolik vody jsme chtěli a to byly dvě dobrá kritéria, které mě naučili dodržovat pitný režim.
Moje nejlepší kamarádka je velmi vodní stvoření a kdyby byla schopná, tak vypije všechnu pitnou vodu na světě a vůbec by jí to nebylo blbý. Když máte někoho takového vedle sebe, začnete nakonec počet vypitých láhví Dobré vody neperlivé (1.5l) brát jako soutěž a popichování.

Pít je z ní opravdu jednoduché a chutné.  

Pak se dostanete z tohoto harmonického režimu do chaosu, místo cca 3 litrů vypijete sklenici - dvě napuštěné z barelu Rosany. 
Po třech týdnech si takhle způsobíte akutní problémy se zažíváním, bolestmi břicha a zejména špatné chození na záchod. 
Na záchodě si pak říkáte, v čem jenom dělám chybu.. Když dojdete k názoru (nejenom na wc), že vůbec nepijete, zapřemýšlíte nad situací. Co bych mohla udělat proto, abych do sebe dokázala dostat více než 400ml vody celý za den? Na odpověď jsem nemusela čekat dlouho, protože mi kdysi dávno v hlavě utkvěla reklama na "chytrou láhev". 

A netrvalo dlouho a začala jsem googlit. Úžasné chytré láhve propojené s vaším telefonem, kdy vám váš telefon cvrdliká pokaždé, když se máte napít - byl fakt cool nápad a jednou, až na to budu mít asi nějakou vyzkouším, ale pokud zrovna teď nemáte peníze na rozdávání, jako já, tak nemusíte zoufat, protože mezi chytrými láhvemi (ceny se pohybují okolo 3500,-) jsou i takové vynálezy, které vám ušetří trochu drobných v peněžence.
Nejdříve jsem chtěla láhev, na které bylo vyznačenou kolik litrů byste měli vypít do určité hodiny dne, ale nic takového jsem nenašla - nebo alespoň jsem tuto variantu nehledala příliš dlouho, protože jsem objevila něco pro mě velice atraktivního a za super cenu. 


Láhev jménem Joseph Joseph ©

Tuto značku jsem, až do doby, než jsem začala hledat chytré láhve, neznala, ale okamžitě jsem se do této krásné designové, originální a objemově velké láhve zamilovala. 
Vzhled je opravdu minimalistický, tělo láhve je průhledné, ale můžete si vybrat barvu víčka od růžové po černou, takže si na své přijdou i muži. Objem je 600ml, můžete si vybrat i variantu menší 400ml, víčko se dá úplně odšroubovat, aby jste snáz mohli nalít tekutinu a popřípadě dát do láhve pro chuť citron a mátu. Víčko na pití je hned na vršku a je také šroubovatelné. Díky tomu je láhev dobře zajištěná proti uniknutí vody do tašky nebo kamkoliv jinam. A teď se dostáváme do bodu proč je tato láhev chytrá?
Není na baterky, ani se nemusí nabíjet. Myslím si, že tohle je jedna z velkých výhod oproti ostatním, které sice umí určovat kolik vody jste vypili, jaký je váš průměrný čas, než vodu vypijete, jak často pijete a tak dále. Tahle láhev s vámi takto komunikovat nebude, komunikuje totiž skrz nás a skrz tečky. Ano Tečky. Láhev má otočné víčko s malým okénkem na "tečky".
Každá tečka znamená vypitých 600ml, teček můžete mít až 4 tzn. že když dodržíte čtyři tečky za den máte splněnou denní normu - 2,4 litrů. Kdo je větší piják - může takto tečky sčítat dál, samozřejmě, si to hold musí zapamatovat, pokud jste dosáhli maxima, gratuluji, vaše tělo dostalo potřebné množství tekutin.

Tato chytrá lahvička se stala mým oblíbeným doplňkem kanceláře, pomáhá mi dodržovat pitný režim a její cena?


Pořídila jsem ji za cenu 325,- s dopravou. 

Můžete koupit ZDE
Video na J.Joseph - cyhtrou láhev ZDE


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky