Twerk, král všech diskoték

08.10.2018

Twerk je druh tance, který jsme mohli od dávných časů sledovat hlavně u plnoštíhlých krásných a smyslných černošek, jak spoře oděné natřásají pořádnou prdelkou před hustým raperem v jednom z jeho klipů. Zatímco on rapuje o drogách a bůhví o čem, kamera se zastavila na záběru a přes celou obrazovku televize přenášela velmi ostrý obraz na karamelovou natřásající se zadnici, což vyvolávalo hlavně u pánů velké touhy. 
Později se tento druh tance začal šířit jako lavina, a pokud to nebyl bílý nebo černý raper, byla to nějaká zpěvačka, která ukazovala všechno co jen mohla.
U nás twerk učí úžasná Martina Výtisková, která jako první s tímto tancem přišla do ČR, a já můžu být hrdá, že již dva roky chodím na její lekce do pražského studia.
Začalo to tak nevinně, chodila jsem do studia původně na Poledance, a časem jsem si k němu nabrala i twerk, pak už jsem chodila jenom na něj. 


Moje první lekce byly náročné, protože ono vrtět zadkem není jen tak. Každému ze začátku neposlouchá pánev, tak jak by si jistojistě přál, naštěstí opakování je matka moudrosti a v tomto případě to platí dvojnásob. Další kámen úrazu je že, pokud nejste aktivně cvičící a ještě  máte sedavé zaměstnání, připravte se na to, že vás budou bolet stehna a nohy jako čert. Mě bolí stále, jen čas strávený na lekcích posunuje moje hranice dál.
Ze začátku jsem si také musela zvyknout na to, že se nemůžu stydět, což byl opravdu můj případ, twerk je totiž vysoce sexy tanec, nazvala bych ho, jako námluvy "tancem" jako to má spousta zvířat, kde se samec pokouší sbalit samičku na barevnost peří, zpěvem, nebo bojem s ostatními zájemci, tak twerk je sice záležitost žen, ale praktická stránka je stejná.
Moje lektorka Martinka, je velmi trpělivá a sem a tam s námi dělá i krátké choreografie na videa, co publikuje veřejně, nebo učí celou choreografii, kterou si sama vymyslela. Takové lekce mě velmi baví. 
Twerk má několik plusů, kvůli kterým byste na něj měli také chodit a to:

  • spálíte hodně kalorií, a máte spoustu energického pohybu, po lekci se cítíte unaveně a téměř vyčerpaně, ale zato velmi pozitivně naladění
  • pokud máte rádi svižnou hudbu, tak na twerku jí uslyšíte velmi často
  • a nejlepší bod - pokud se naučíte twerkovat, budete královnou celého parketu na každé zábavě a kluci vám budou ležet u nohou

Tento tanec je pro mě srdcovou záležitostí a doufám, že mu budu věnovat i nadále, doufám, že zájemkyň bude víc, abychom třeba do budoucna mohly soutěžit :)


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky